året 08

Yepp den är 14:45 EXAKT nu. Långt kvar tills det är 2009. Har tänkt på en massa från 2008 och det hära kommer jag ihåg just nu. Orkar inte skriva så jag tar allt med bilder i stället ;)

                
           
           
       
      
             
                     
        
                
   

Ehhh det blev vell att par bilder, men fan alla bilder betyder så mycket skulle vilja ta med alla mina bilder men orkar inte ladda upp alla bilder, asså fan alla bilder beskriver minst 1000 ord och jag har ju 5000 bilder från mobilen och kanske 3000 från kameran, fast asså inte hära asså på datorn, ehh hej jag är smart ? Jaja men jag orkar inte ladda upp nå mera bilder men alla som har varit en del av mitt liv i år ni är ÄLSKADE, fast andra kanske lite mindre ?

Ja men nu ska jag fixa det sista och så får vi se vad som händer.

kram och gott nytt år
cecilia

jag vet att det är cp med bilderna men jag ORKAR inte eller jag IDS inte fixa dom xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0