Onsdag 'Nyårsafton''

Heeyy, äntligen nyårsafton, har längtat en heldel faktiskt. Gillar att smälla raketer, umgås med familjen, osv. Men vet inte ifall det blir så i år också Har ingen aning om vart vi ska fira nyår. Ska höra med mamma, om den saken.
Har hittat en klänning/tunika jag kan ha på mig i dag, blir en som jag redan har eftersom att jag inte orkar åka in till Luleå eller stan och handla upp pengarna på en klänning jag kommer använda en gång. Så det får bli nått jag redan har, ska bara pimpa upp den med ett halsband och nått annat fint. Blir nog en prima nyårsafton, det ska jag se till i alla fall :)

Ehh i morse blev jag väckt av mamma, hon stod bredvid min säng med frukost. Tack mamma gulligt av dig att ge mig frukost på sängen :)  Det ända var att jag blev så förvånad så det första jag säger är ''Vad är det hära ?'' med förvånade ögon och min, mamma börjar att smålee och säger ''Det är din födelsedag :D'' först tror jag fan på henne men sen kommer jag ihåg att det fortfarande är December och att det är nyårsafton så jag säger till svars ''Det gör jag inte alls det ??!!''.
Jag vet jag är SMART, men fan jag hängde inte riktigt med i svängarna. Ofta man fattar nånting då man precis vaknat.
Haha tack i alla fall mamma för dom jätte goda sconsen och teet. Vi satt och prata och skratta en heldel på min säng då jag åt. Kommer inte riktigt ihåg allt men det var JÄVLIGT trevligt att sitta och prata med henne.

Som dagen ser ut så blir det inte att gå ut, just nu i alla fall. Det blåser en heldel om jag säger så.

Men ska i alla fall gå och duscha och fixa mig.

cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0