APRIL APRIL :D

Eyy, lugn dag idag även fast det var 1 April idag, blev faktiskt inte lurad idag, ialla fall inte på skolan ;bHar skickat nåra smsa och försökt lura folk har vell funkat på endel men vissa bah HAHAH jag såg APRIL APRIL XD Haha sur man blir då ;b
Men efter gympan fick vi sluta och då gick jag och Henna och Amanda hem till Amandaoch dampade lite, fasiken vilken fin lägenhet. HAHA det blir nästan så att den mamma och jag ska bo i ser LITEN ut xD HAHHA
Men jag var tvugen att göra mat åt Amanda som inte vet hur man gör fiskpinnar och mos, haha LOSER xD<3
Men jag och Henna och Amanda åt upp kladdkakan som dom hade gjort igår, fasiken vad god den var :D
Men mamma kom och hämtade mig vid halv 5 för Amanda skulle och rida och jag ska ju på träning i kväll på BodenArenan.

Tina den fisen kan inte komma men jag ska gå i alla fall, men hon ska nog följa med på Tisdag näsat vecka :)
Hehe henns skämt till bror fyller ju år idag, haha grattis till honom även fast jag inte träffat han eller vet vem han är ;b

Men nu måste jag nog byta om innan tränigen och typ fixa lite i mitt rum för ids nog inte göra det när jag kommer hem, sööt Henna ska ju med mig hem imorgon ;)
Vet inte riktigt vad vi ska göra finns inte nå att göra hära men vad fan. Nån får komma och underhålla oss ifall vi har tråkigt ;b

Men nu måste jag gå byebye<3


Kommentarer
tina

DIN BÖG! >:OOOOOOOOOO JAG SKULLE ÄTA UPP AMANDAS KLADDKAKA! >:OOOOOOOOOOOOOOOOOO

2009-04-02 @ 19:28:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0