aj aj aj

har så fruktansvärt ont i min mage just nu så ni fattar inte.


Asså jag borde ha guld medalj att jag orkar blogg då jag har så JÄVLA ont i min mage!
Asså nej det är inte mensvärk, och nej jag ska inte ha barn, men oj oj oj vad ont jag har .

Hrmm, men nog om det. Riktigt fint väder idag alltså jag Karro och Jenny har suttit och stekt några gånger idag :)
H3h3 sa förlåt till Robin och gav han en kram visst är jag snäll ;D Hehe Robin fy på dig ;b
Ska chilla ett tag och bara vila, asså fuck min mage gör så jävla ont, nej nu ska jag gå innan jag svimmar vid datorn, h3h3.

Föresten GRATTIS till Josse A som fyller 15 år idag :D

Pöss på er
cissi säär


HAHA fan vad nice bild ;b
det finns skriver på skolan ''Jag som läser dette suger'' eller nått sånt ;b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0