Dear Mr. President

Dear Mr. President,
Come take a walk with me.
Let's pretend we're just two people and
You're not better than me.
I'd like to ask you some questions if we can speak honestly.

Har inte haft lust eller orkat blogga.
Vet inte vad jag ska blogga om, hrmm, ja imorgon är det valborg och då ska jag vara med Amanda och kanske Frida ifall hon nu fick ;sss
Men det kommer ialla fall bli jag och Amanda.

Idag har jag varit ÄCKLIGT trött på skolan, ville först stanna hemma och sova men ville iväg till skolan och träffa folk.
Det var rätt varmt idag, faktiskt. Man märker att folk vill ha sommarlov NU! Jag behöver mitt också, är trött och hängig och är rätt seg på lektionerna. Men msået skärpa mig för man kan inte hänga på lektionerna, haha (a)
Men nu ska jag prata med Frida och se hur det blir imorgon.

puss på er :)


Kommentarer
Marielle

Vad tycker du om Coolstuffs Selk'Bag? :-)

2009-04-30 @ 15:28:37
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0