glider vi isär nu?

ifall vi glider isär så vet jag fan inte vad jag gör :'(


Vad ska man säga? Skitdag, började med att mobilen dampade ihop och stängde av sig och så skulle jag starta om den och då har jag pin-kod och så skrev jag in den och då visade min mobil att det var FEL! Prövade prövade och sen var jag tvungen att fixa puk-koden, som jag har HEMMA!

Jag vet fan inte vad som håller på att hända men jag vill inte att det ska bli så hära!
Det skulle vara vi 4 mot allt och alla, det känns som vi inte kommer klara oss.

Asså fuck har haft ont i huvudet, ont i ryggen (-.-''''), och varit trött och sen fick jag ont i knäna. Hejjhopp vilken bra dag :)
Men mamma och jag ska på stan om ett tag, vi ska på dollar store och kanske på åhléns? Vi får vell se, tänkte ha klänning/tunika imorgon och då vill jag ha hudfärgade stumpbyxor, trallalalala :)


Men nu ska jag kila, pösspöss :)<3



i sävast bor astrid lindgren ;D



SENARE EFTER STAN ;D


h3h3, gör ett till inlägg hära :)
måste visa vad jag fick av mamma :)


dusch tvål, hudkräm, deodorant (stavas??), rak skum till benen, och hudfärgade stumpbyxor.
Prövade rak grejerset på direkten då jag kom hem, kan säga att jag har inge hår på benen och är jätte muuk på benen, fatta inte hur man skulle använda den först, tips; sitt i badkaret/duschen och spraya det på benen ;)
Men ja det blev SUPER bra asså, h3h3 :)
det lila som är på bilden luktar samma, luktar fräscht och jag bah mmmm måste ha då jag luktade på dom , h3h3 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0