h3h3 h3h3


haha det är så jävla patetiskt, killen är inte ens snygg, haha jag har ju fan större bröst än tjerna i videon, videon är patetisk, haha skrattar alltid till den hära låten, den är så jävla patetisk så det finns fan inte.

6 st saker jag stör mig på med denna video?

1. Vad fan gör killen i början? Och vad fan har det med låten och göra?
2. Vad fan gör han för jävla dans dom håller på med.
3. Tjejerna skulle jag tro är 14-16 år kanske? HAHA JAG ÄR 13 OCH FYLLER 14 SNART OCH HAR STÖRRE BRÖST ÄN DOM!!!! hahahah ifall man är tjej vill man ju inte vara platt man vill ju fan ha bröst så tycker fan synd om dom men HAHAHHAHAH i alla fall xD
4. Dom står uppe på en bil och hoppar och dansar? Visst det skulle vara kul, men inte då man kör bilen, jag menar haha jag vill ju överleva efter det roliga också?
5. Efter 2:52 sekunder filmar dom över tjejerna då dom dansar, h3h3 dansen består av viftande armar hoppande, väldigt fin dans ;b
6. Efter 3 min filmer dom rakt i fittan på en brud, haha asg vad fan vill dom säga om det? Och efter ett tag ser man en mamma och två barn som plötsligt kmr, haha?

Asså den är fan patetisk xD


Kommentarer
karro((:

Sv: hahahahha men jag vet ju att du stavar så men jag brukar ju alltid skriva så för att jävlas! ;b

2009-04-22 @ 21:25:01
URL: http://karolinaafrisk.blogg.se/
Anonym

okeeej

2009-04-23 @ 17:12:16
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0