Henis Penis :)<3

Vanlig skoldag antar jag.
Henis Penis följde med mig hem, vi träffade dumma och elaka Rasse på bussen som satt och retade mig som fa, usch du ska få igen ;b
Men när vi kom hem så kom mamma hem på dirren typ och gjorde mat åt mig och Henna, vi åt KÖRV med brod :D
hehe, sen gjorde vi kladdkaka den är slut nu kan jag säga er, mumsig den var, hehe.
Sen satt vi typ vid datorn och dampade HAHA, hade jävligt kul ska jag säga er, vi satt också och diskuterade vissa personers beteende, haha typ att dom snackar skit, ljuger mm.
Vi stängde in oss i datorrummet och spelade hög musik tills Henna åkte hem :(
Måste göras om HOS DIG HENNA XD
Men sen satt jag och var social med min låssas lilla syster, jag åt sallad och hon fil och macka.
Har inte hänt nå mycket idag,
JO FÖRESTEN, men det kan jag faktiskt inte skriva i bloggen.
Eller en sak kan jag skriva, jag och Henna gick in på banken för att ta ut 20 kr ;b HAHAH XD

men jaja, jag har gett mamma en massa förslag på vad jag kan göra för att få göra piercing i tungan.
Typ städa huset varannan dag, och en massa saker, HAHA och sen bah det kan ju vara en födelsedags present mamma? Men jag tror inte att jag får göra en piercing i tungan för mamma är lite elak och vill inte som jag ;b

Men nu ska jag snart gå och sova, är ganska trött, fredag i morgon. Vill inte åka hem på dirren, får se ifall jag följer nån hem eller nå ;b
Men pöss&hejdåå<3


från tinas pixbox, Henis Penis på bilden <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0