*ingen rubrik*

Vad ska man säga?
Fick ingen sovmorgon idag heller, har dom senaste dagarna vaknat mellan kl 8 & 10, jag trodde att jag skulle få sovmorgon idag ialla fall men nejdå då ska nån gubbe komma och kolla på huset, fast det är ju sissta gången innan vi flyttar.

Känns så jävla hämskt att säga så, asså att jag ska flytta. Nej jag vill inte det, men jag har inget val. Får hoppas på det bästa nu. HAHA ska ialla fall få en walkincloset av mamma, eller få och få av mamma, jag tar den som finns i lägenheten. Ska ialla fall fira min födelsedag i vårat hus innan vi flyttar, funderar på vad jag ska göra. Blir vell nått med tjejorna eller nått.

Men ja jag vaknade vid 8 trött som ett helvete, drog på mig nå kläder *dom luktar skoter, mums*  och satte ig vid datorn, fick sitta i 1 timme och vänta på att den dära gubben skulle komma, mamma han fan före honom, asså jag kunde ha sovit vidare, jag drömde om massa söta pojkar, onödigt att vakna kunde ha sovit 45 min till, sur jag blir nu :(

Har ont i ryggen och i lite i armarna sen i helgen, om jag säger så slutade jag ränka efter att vi fassnat 10 gåger, det märks att det håller på att tina och bli vår, men sen kommer sommaren och värme :)
Idag så ska jag se film och typ tare lugnt antar jag. I kväll kommer Henis Penis hem och imorgon blir det nog Bio med en massa folk, för ni får inte glömma att i morgon klockan 19:00 vuxen över 12 år 60:- barn under 12 år 30:- på saga bion i BODEN. Måste till luleå också och shopppa lite kläder och sånt.

Men nu ska jag faktiskt gå och se film, byebye :)<33



Betty Boop T-shirt - H&M
Stickad tröja - Tagen ur mammas garderob
Mjukisbyxor - Team Sportia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0