Onsdag

Vaknade vid 10 kanske? Jag vet inte, haha ;b
Men typ chillade på morgonen, och började att fixa mitt rum, haha okej jag fixade 1 LÅDA xD
Sen orkade jag inte göra nånting mera, h3h3. Så jags atte mig och kollade på Uggly Betty.
Sen kom mamma hem och jag började fixa mig och sen åkte vi till stan och åt mat, och sen så kom Amanda och Henna och en massa folk och hämtade mig. Sen gick vi till bion och där träffade jag en massa trevligt folk.
Filmen hette ''Hejdå" och den sög åsnerumpa, det ända som var bra var att Tina var med 5 sek xD
Men efter filmen så gick jag och Henna med Oktay, Sara Lantz, Joel, Rasmus och nå annat folk till björknäs gräsplan och kollade, men jag och Henna drog efter ett tag, då tog vi bussen till Heden, fasiken vad vi fick springa till bussen, haha omg. Villken chock mamma och hennes kille fick då vi kom dom bah vad gör ni hära? :o Och då lurade vi dom att vi hade fått lift av nå killar som var 18-20 år ;b haha ojoj vad kul det var att se deras miner. Men ja, sen åkte vi till Godis Arenan och köpte godis och sånt, och nu är jag och Henna hära och hon ska sova hära. Vi ska se Bam unholy union den äger fan, h3h3.
Men nu ska vi gå och kolla Sex And The City och tjocka oss med godis och sånt :)

Puss och kram på er ;-***




Kommentarer
tina

kärlekkärlekkärlekkärlek, fan <3

2009-04-16 @ 01:32:10
URL: http://uddamaludda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0