test

ALLA TJEJER MÅSET GÖRA DE INOM  20 MINUTER ANNARS
KOMMER DEN DU ÄLSKAR DÖ IMORGON !


Skulle du kunna låta din kille krama en annan tjej?  jo ifall det var en kompis till mig :)
Vad har du för bh på dig just nu? en vit, MÅSTE KÖPA EN NY!!
Går du i någon sport?
ja, fotboll trångfors, men ska byta till björns tror jag :)
Har du bra självförtoende? SOM FAN :D
Vilken skola går du på? sanden
Har ni mycket rast? joo :)
Har du skolkat? kmr inte ihåg (a)
Vilka är dina bästa kompisar?  Tina, Henna, Amanda och sen har jag väldigt nära vänner :)
Använder du hårwax? va nej?
HårSpray? JA, proffs vad fan ;D
HårGelé? nej?
Parfym? säg nån dag jag INTE änvänder det?
Rollon?  haha ja?
Mascara? ja, varje dag :)
Ögonskugga?  nja, det var ett tags en nu ;)
Kajal? nej, det var sjukt länge sedan faktiskt ;b
Är du nöjd med ditt utséende? asså jo, men ska fan operera min bröst så jag får ica kassar som BH, haha kanske inte?
Skulle du kunna låta din kille pussa en annan tjej? NEJ, för då kan han dra åt hellvete !
Skulle du kunna låta din kille ha sex med en annan tjej? men vad fan är det för fråga?
Skulle du kunna låta din kille åka utomlands utan dig?  haha men ja, bara ifall han köper nå åt mig :)
Skulle du kunna låta din kille ta på dig? nej? Men vad fan dum fråga lr?
Hade rumpan vart okej? men ja -.-'
När du är tillsammans med en, umgås du med andra killar då? är inte tillsammans med någon nu, h3h3
När du är tillsammans med en, vill du att den killen ska med på fest när du ska dit med andra tjejer?  nja, ifall han vill följa får han vell det :)
Hur ofta vill du träffa den du är tillsammans med? Asså jag är ju inte tillsammans med någon nu, men ifall jag var det vill jag ju träfa han varje dag ;)
Hur mår du nu? trött och lite sur ;b


haha vad sägs om dessa? Ica kassar till BH, ska jag fixa sånna nångång? ;b h3h3, kanske inte? ;b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0