Torsdag

yes, i morgon är det fredag fatta mycket jag längtar
Men en helt vanlig dag i dag alltså, inget ovanligt hände, jo fick lite psyk på Robin men det behöver vi inte prata om ;)
h3h3, träffade Frida, var ett tag sen, men ska kanske vara med henna i morgon ifall det blir så, h3h3.
Träning i kväll, tråkigt som fan, eller nja, men det är tråkigt då ingen kommer och tränar, antigen så byter jag till björns eller så slutar jag helt ifall jag inte får byta till 94;orna eller ifall vi måste spela med 96;orna. Vi får vell se hur det blir.
Annars får jag vell hitta på nått annat att göra i sommar. nanananaa ;b

haha ny önskelista :)
fyller ju år snart så ny önskelista ;)
1. Hål i tungan, asså jag vill fan göra det ;o
2, Pengar
3. Kläder från H&M ;)

inte så mycket hoppas jag får detta, annars får jag damp och slänger allt annat, serriöst jag gör det, haha ifall det inte är nå bra typ en mobil eller en dator, eller nå fint av mina VÄNNER :)

Men nu ska jag gå och byta till pyjamas och fika nånting.
pöss pöss på er ;-**

  
bilder; www.uddamaludda.blogg.se
fotograf; Tina Blom
föreställer; Nisses söta lammungar ;D


Kommentarer
lantz

mohahahahaha (6)

2009-04-23 @ 21:49:02
URL: http://saralantz.blogg.se/
tina

mina bilder! :c

2009-04-27 @ 08:56:10
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
tina

du får inta ha dom,

2009-04-28 @ 22:21:53
URL: http://uddamaludda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0