Viva La Bam vs Viva La Cecilia ;D

HAHA, trevlg dag :)
Vaknade vid halv 10 att Amanda ringde och skulle väcka mig för att jag skulle ju på cheer DM idag med Henna och Amanda och nå folks. Så jag ringde Henna men hon svarde inte på dirren så smsa tärrade henne ;b
Men vid kvart över 11 så var vi på Hildursborg och då träffade vi Karro och Amanda som letade Jenny. hehe.
Men det var sjukt svårt att komma upp till aulan på Hildursborg. Men vi kom upp tillslut och då såg vi Amanda och så satte vi oss med henne och nå andra. Vi fick sitta och vänta i 1 timme *suck*. Det var i alla fall sjukt bra och helt galet det dom gjorde alla lagen :o
Men jag och Henna orkade inte stanna hela showen så vi gick till Dagoberts med Amanda och medans vi gick gjorde vi en massa konstiga ljud, tex, lät som en hund/katt, sa Dra åt HELVETE :D, och DU ÄR FUL :D och lät lite allmänt cp ;b
Men Amanda gick hem och jag och Henna åt på Dagoberts, mumsigt värre :)
Sen gick vi omkring på stan och dampade lite och sen ringde jag Mamma och sa att hon skulle hämta oss. Så hon hämtade oss på Åhléns och så for vi och köpte Tacos och dricka och chips och sånt. Så när vi kom hem till mig så satte jag och Henna oss vid datorn och dampade lite. Sen på kvällen for Mamma till H så nu är vi ensamma, ahah SKÖNT för då kan vi dampa som fan, hehe. men vi ringde och pratade med Tina om en massa saker www.uddamaludda.blogg.se kolla dära?
jag ahr fan bara ätit goda saker i dag, för sen till sen efterätt åt jag och Henna min b&j *mumsigt* 
Och nu sitter vi och lyssnar på musik och kollar Viva La Bam, igentligen skulle vi på UD=Ungdomens Dag men vi ides inte åka till stan igen och vi hade inte nå pengar heller så det är ju ingen ide?
Men nu ska vi se nån film och dampa lite pöss på er gullungar :)<333





henna :)<33

haha, minne som fan xD
jag; Henna kolla ett BAND xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0