08a?




Antar att det är en 08a som har så jävla mycket fördomar mot nånting som hon/han aldrig kommer att få se eller uppleva/besöka, är så sjukt van att ha det så när jag hälsar på släkten i stockholm, det ända jag och pappa kan göra är att sucka och skratta åt dom.

Visst jag kanske bor i en liten håla som vissa säger, och vi har inget Gröna Lund/Liseberg eller nån flygplast, och vi har inte NK och sånt. Men vad gör det egentligen?

Kan berätta att min pappa är född och uppväxt i Stockholm och tycker väldigt mcyket om Boden, och skrattar bara åt dom som säger att norrland suger och är ett tattar ställe. Go Pappa!

Lite kul att kunna lura folk egentligen att det går Isbjörnar på gatorna hära och att man inte kan raka pussyn för att det är så kallt hära, haha dumma 08er.

Bara så ni vet heter det inte julgranskula utan julgranspumla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0