I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night

Asså det måste vara nå fel på mig för efter skolan så skulle jag hem direkt och städa mitt rum och min garderob men vad händer? Jo jag stannar på stan med min kusin och så hittar jag MASSA saker som jag vill ha och behöver, nu har jag hittat,

1 klänning, 3 stycken strumpbyxor, silver shampoo,
 smycken, en jacka, ett par byxer, skor, parfym mm!

Huhu? Men jag tror jag skulle få silver shampoo av min kusin och Felicia, super gulligt att jag kan få det :)

Men ja, jag ska snart äta tror jag är sjukt hungrig och sen ska jag städa! KUL!!! :D
Sen ska jag nog flytta in datorn in till mitt rum när mammas kille kommer, har hittat ett par sjukt heta bilder från 07 och 08, haha ojoj, skickade en bild till Felicia i dag som jag hittade på henne från kanske 07? Undrar vad hennes reaktion blev då :p

Har också beställt en ny tid för att klippa mig i morgon! Blev ju inge nöjd nu efteråt så gick tillbaka till dära jag klippte mig i dag och så fick jag en ny tid TREVLIGT :D

Nu ska jag försöka att slita min mamma från telefonen som sitter fast i hennes öra! Hehe

PUSS 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0