en bild säger mer än 1000 ord

Hej!
Glömde att blogga när jag kom hem men vi tog några fina bilder på Alder och sen tog jag några kort hos mammas moster på hennes katter och några hemma då :)
Men vi ska ut igen i morgon och fota för vi var ute i ca 30 min bara och sen blev det för mörkt, och då kanske Felicia föjer med i morgon i fall hon är vaken och orkar!  

Men Felicia var hära en sväng, söt ungen vi satt och prata lite och massa saker och hade allmänt kul men vid 6 tiden tror jag, åkte hon på middag för hennes mamma fyller år i morgon, GRATTIS TILL DIG FELICIAS MAMMA :)

Hitta en bild på mig och min Kusin Alva, och bara så ni vet så har jag 3 st kusiner som heter just Alva ;)
Hihi bebisar är söta eller vad tycker ni? ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0