hemma igen

Kom hem från Luleå vid 7 kanske?
Då hade jag hunnit köpa mig en ny bh och trosor till det, hehe, ett par byxer och en chai latte huhu åhh älskade  chai latte!
Hittade faktiskt en hårfärlägning men det blev inte att jag köpte den, kommer ångra mig senare att jag inte köpte den, samma med dom dära andra byxorna men så kan det vara ibland. Tuffa beslut man måste ta!

Jo, men när jag kom hem gjorde jag mat åt mig för vi åt inge i luleå och mamma ville inte ha nå middag för hon orkade inte göra nå så jag fick ställa mig och göra makaroner och korv, asså jag är nog världens bästa kock!

Trevligt på bussen till luleå och tillbaka hem, hehe vi hade lite ''party'' i busse och dunkade musik för har ju fått tillbaka min vanliga mobil! :) Så vi tog lite bilder och så men dom får ni inte så för vi ser helt galna ut, hehe :)

Föresten när vi satt dära borta där bussarna går öhh hej har glömt bort ad det heter men jaja, då såg jag och Felicia våra framtida ''vi'' dom är fan heta!

Tjej1: Det rä fullmåne i dag.
Tjej2: Jaha?

Felicia: HAHA det var ju typ du och jag!
Jag: HAHA ja! Fast jag säger so istället xD

Vi vet fin humor och det var säkert ingen som fatta men jaja, haha puss nu ska jag duscha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0