I don't care about the sunshine, yeah

TJAAAA!!!

Ska snart duscha och sen ska jag plugga och se på Ugly Betty samtidigt!
Jo men skola idag då som vanligt, for hem direkt efter att jag slutat och började att fixa mina gamla dator, asså det kommer nog att ta ett tag om jag säger så, typ kanske 48 timmar till ifall jag gissar rätt?
Håller på att ladda över alla bilder och sånt till ''vanliga'' datorn just nu, huhu var nyss och kollade ifall bilderna hade laddats över till telefonen men då hade hela datorn stängt av sig :''( *cut cut*

Men det fixar vell sig med att datorn får stå på över natten eller nått sånt :)
Men nu måste jag hoppa in i duschen och sen blir det Ugly Betty! :)

PUSS på er och glad påsk! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0