It's a new week!

Hallå dära alls söta läsare! hehe

Nej men helt serriöst, kom hem för ett tag sedan från stan, har klippt mig!
Blev typ HETT! Har i alla fall varit med Felicia och Sara sen skolan slutade, vi gick hem till Sara och åt köttbullar, sen for Felicia hem så jag och Sara gick på stan och gjorde ingenting tills Rickard kom och då så skulle dom tydligen med mig när jag skulle klippa mig fast jag och Rickard ville inte det, haha ;D

Men jag blev jätte nöjd saknar bara längden men det finns ju nånting som heter peruk eller ja löshår så man kan ju köpa det :)
Men nu ska jag gå och göra engelska läxan och sen ska vi flytta in datorn i mitt rum, HAHA ÄNTLIGEN!

Här är några bilder på hur jag klippte mig :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0