jag är klantig :(

hej hej!

Sitter och packar min väska och har precis bokat sittplats på flyget sitter ju självklart längst fram, haha ;)

Har varit i Luleå med Felicia i dag, haha vet ni jag ramlade 4 gånger i dag och jag tror jag stukat min handled, har sjukt jävla ont i den i alla fall!

Men första gången jag ramlade så var det halt där jag gick så landade på ryggen och slog huvudet i sten golv och då skulle jag ta emot mig eller nånting när jag föll och då gjorde jag mig illa i handleden :(

2 gången var ute vid en trappa typ då ramlade jag som första gången, huhu :(

och 3 gången så skulle Felicia skrämma mig och så vände jag mig om och när hon var 3 meter bakom mig (då hade hon gått förbi mig) så ramlar jag framåt! Asså hur fan kan man ramla FRAMÅT!? Ja men jag slog pannan i marken och munnen, men det gjorde inte så ont men fick värsta smällen på handleden IGEN!

och sen sissta gången så typ halkade jag i trappan men typ gjorde nånting konstigt så jag snurrade runt och satte mig istället? haha

Asså hur F*N kan man ramla 4 gånger på 1 dag! Och Felicia skratta bara åt mig hela tiden :( Du är dum Felicia :(<3

Men ja nu ska jag packa klart och sen får vi se ifall jag bloggar nå mera i dag :)


Kommentarer
flisan ;-)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHH SÄMST

2009-12-21 @ 23:01:49
URL: http://flisanjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0