julafton för mig redan!

Hej hej! Jag vet att jag inte har bloggat nånting idag men gjorde ett långt inlägg men det var bara massa svammel så jag publicerade det inte.

Blir i alla fall myskväll med mamma idag, fick paket också!
Jenny jag sa ju att jag skulle få en kamera i julklapp, könde det på mig och så fick jag det! + en digital fotoram och 1000 kr av mormor :). Trevligt med julklappar när det inte ens är julafton, och jag fick den kameran jag ville ha, fast den var vell inte som jag hade tänk mig, haha men är i alla fall super glad över den! Ska bara köpa ett minneskort till den och sen kan jag ta massa foton, ska försöka fixa ett i morgon så jag kanske slipper all stress :)

(vad jag menar med kameran är att jag trodde den skulle vara lite tyngre för den är sjukt lätt :o)

Jo jo men hej ids inte skriva mer, puss och hej!





Kommentarer
maalin

vad äre för kamera (:?

2009-12-19 @ 15:18:13
URL: http://www.malinjjohansson.blogspot.com
???

Vaddå inte som du tänkt dig???

2009-12-21 @ 19:41:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0