PLUGG

Hej!
Nån som såg att jag mobilbloggade igen? Hehe nice med internet i telefonen! ;D

Efter skolan så var jag med min gulle unge Felicia, vi gick till Sara och våldgästade henne, hehe måste skriva in hennes portkåd så jag inte glömmer den, hehe. Vi var dära ett tag och lyssnade på HÖG musik och tog bilder. Sen gick vi in till stan och gjorde inte så mycket. Men vi for hem alla tre eller ja Sara for till erikslund och jag och Felicia for hem :)
Så nu är jag hemma och ska faktiskt ta och plugga nu! Måste plugga hela kvällen!

Föresten hitat ett par sjukt heta täckbyxor på ********** hehe ni får inte veta men ska önska mig dom i julklapp och så ett par nya skor av mormor och morfar istället för den dära jackan som jag hitta på Örjans.
HOPPAS JAG FÅR DOM BYXORNA VILL HA DOM FÖR ANNARS KOMMER JAG FAN FRYSA IHJÄL I VINTER!
Och jag kan ju fan inte gå med Uggs eller mina andra skor till täckbyxer? Så måste ha nya, hehe :)

Tur att det snart är julafton men då jag ringde pappa skratta han bara åt mig, gu vad elakt det var. för måste + vill ah dom dära och det är nog första gången jag säger att jag vill ha ett par täckbyxer :o Så jag borde få dom tycker jag, hehe ;D

Föresten;
Oh no fuck this! Felicia fattar och Jenny med tror jag, huhu :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0