bla bla bla bla bla bla

trallalalalaa, har inte så mycket att skriva egentligen
Ska sova nu, skulle behöva duscha och ta fram nå niciga kläder till i morgon. Hrmm, men jag IDS inte mohahaha.
Måste köpa nytt shampoo och balsam och hårfärg, och kläder, och skor, och en ny väska och en ny MOBIL!
Asså åh! Fucka macka, barnbidraget kommer på fredag, blir att shoppa då tror jag :p trallalalala
HAHA och på Fredag ska jag till Tina, hon ska ha KALAS fasiken vad kul. Vi ska sova över på en skola, haha :D
Grymt kul vi kommer ha asså :) Well, jag måste i alla fall sätta mig med mamma vid datorn och shoppa hem en massa från H&M.se. Har kollat på en massa saker jag vill ha kanske blir runt 1000 kr alltihopa? Hehe (a)
Men skit samma nu ska jag sova, men det ska FAN bli till att shoppa den hära månaden!!! XD

God natt nu ska jag sova

cecilia


det är två blondiner (egentligen brunetter men det märks inte i bland ;p) som sitter på en parkbänk i boden, den ena heter Tina den andra heter Cissi, då frågar Tina. Är det längre till Kiruna än till Månen?

Cissi säger med spydig röst, men är du dum eller ser du kiruna eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0