efter konserten

hejsan nu är jag hemma, konserten är ett minna för livet.

Först så var vi och åt på Pizza Hut så vi sket i at gå på förfest på bandit, det hade ändå varit smock fullt vad jag uppfattat så inte så kul att tränas en massa?
Well well, sen vid halv 8 så kom vi till Globen och då gick vi runt och letade en toa för jag höll på att pissa ner mig, hehe men vi hitta en som tur var. Sen så försann pappa så fick smsa han hela tiden och bah var är du?? asså serriöst vart är du?? Ja ni förstår, men jag hitta han efter en stund, då gick vi och köpta tröjor, ehh asså omg han som sålde tröjor gav pappa en sån jag vile ha och en tjej tröja med GLITTER på, ehhh ja tack så mycket. Men jaja den var ju ganska fin ifall man bortser från glittret.  När vi kom in i själva GLOBEN så kollade vi lite på Megadeth som var förband och sen var det 45 min paus för att dom skulle fixa secnen åt Judas Priest, så pappa och jag gick ner till baren och dära fick vi stå i ca 30 min för att få en Fanta och en öl (asså ölen var ju till pappa xD) så vi hann dricka upp var sin dricka och sen så hörde vi att dom skulle börja spela om ca 30 sekunder och då sprang vi upp och satte oss på våra platser, efter 3 låtar så spelade dom min favorit låt med dom och det var ju ANAGLIGEN Breaking he law ;D

Sångaren; So what are we breaking?
Pbliken; THE LAW!
Sångaren; What are we breaking??
Publiken; THE LAW!! :D
Sångaren; We are breaking the...??
Publiken; LAW!!
Sångaren; BREAKING THE......???
Publiken; LAWWWW!!!!!


Helt galet och sen då man ska sjunga refrengen fick publiken sunga den, det var fan helt awsom, och sen var det en massa andra bra låtar, men bilder kommer i mogon då jag kommer hem, kommer att läggas upp i detta inlägg bara så  ni vet ifall ni vill kolla lite :p

Ja men sen då vi skulle ta tunnelbanan hem tog det fan 30 år innan den dära jävla tåget började röra sig!!!!! ;s
Oja, men nu ska jag snart sova för är jäkligt trött, hör av mig i morgin PUSS ;D

ceciliaaaaaaaa


















puss på balto <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0