Friday

Yes äntligen fredag! Trevligt!
Fan rolig skoldag! ganska lugna lektioner, trevlig på rasterna. Har vell suttit med 100 personer idag och pratat. Haha (a)
Bara så alla vet är Robin mycket elak och ego ;) Haha okej men det finns inget att berätta om skoldagen den var trevlig :), yes men Frida kom till våran skola på slutet av dagen och så dampade jag lite på henna då jag skulle hem, damp på dig Frida. Damp damp, men tog bussen till Heden och hämtade E och så gick vi hem till mammas kille och så var jag och min låssas syster ensamm så vi spelade xbox det var så JÄVLA kul asså :) Haha vi spelade Buffy och vAmpyrerna och bil spel med då vi skulle spela CS så dog spelet, damp damp damp damp !!! Morr, men ja vi fortsatte spela BUffy och vampyrerna tills H kom hem, för då åkte vi hem till mig där mamma gjort tacos och innan vi åkte så tog H med sig twilight, ska ner och kolla den nu och sen göra lite läxa, blir vell att blogga sen om filmen :D

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0