god natt pojkar <3

haha okej ville bara ha en rubrik så hitta bara på nånting, har i alla fall suttit med so och pluggat inför provet nästa vecka på tis-onsdag om greker och sånt, haha roligt roligt satt i 1 timme JOBBIGT som fan!
Men gick i alla fall ganska bra :) Yes yes, har bara några grejer kvar att fixa. Juste har suttit och kollat runt hur killar beter sig, haha omg igentligen är killar fan som blandfärs hälften svin hälften nöt ;) Haha jag är elak ibland.
Ska i alla fall sova nu och imorgon är det skola, fan jag längtar, längtar efter måste föresten vara med nån i morgon för det är nån som ska komma och kolla på vårat fin fina hus imorgon då jag slutar skolan :p
Fan klockan är snart halv 11 haha ! Nu blir inte mamma glad på mig får nog inte gå ut i morgon och supa då (a)
Jag har dålig humor, jag är hyper, vill inte sova, vill leka med mina små smurfar Henna och Tina eller mina bebisar Frida och Mia, haha nej men nu ska jag gå och äta toapapper och sen ska jag sova (DÅLIG HUMOR) jag är hyper jag är hyper jag är hyper jag är hyper trallalalalalalaaa :p

Okej men nu ska jag serriöst gå haha hejdåååå <3

cecilia

söta vovvar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0