inte igen.....

inte igen, haha omg jag tror jag är kär Igen xD
haha cp rubrik men vem vet jag kanske är kär på allvar nu? Haha okej jag måste bara få skriva av mig så ursäkta för att jag kan upprepa en massa saker :p

Då jag ser han smälter jag inombords. Då jag ser andra tjejer ta i honom blir jag sur och svartsjuk. Då jag står brevid honom är jag stolt och den som kommer nära oss blir jag helt sär på. Jag älskar hans leende hans lukt han skratta hur han pratar hur han klär sig. Han ögon, då han ler så smälter jag. Då han sätter sig brevid nån tjej blir jag så jävla sur på den bruden. Har lust ibland att bara tränga mig ner mellan dom och typ låssas som jag inte gjort nått. Då jag måste gå då jag är nära honom får jag tungt att andas, då han går förbi så önskar jag att han ska titta in i mina ögon och att dom ska glittra sådära gulligt som i filmer. Jag vill att han ska vilja ha mig, ska säga till sina polare att han vill ha mig. Att jag är snygg osv. Jag vill att han ska säga att jag är hans Cissi Sär och skratta och ge mig en kram. Jag vill kunna vara nära honom och kunna ge honom en kram när jag vill. Jag vill kunna vara nära honom och att folk ska fatta att det är vi.
Jag vill att han ska hålla om mig då jag fryser eller låna ut sin jacka till mig. Jag vill att han ska värma mina händer då jag precis varit ute utan vantar. Jag vill kunna gå fram till honom och ge honom en kram och dra in hans lukt.

Omg Frida jag måste få prata ut hos dig NU! Frida fan det känns så där jobbigt i hjärtat då han kommer. FAN Frida det kommer bli som förra gången, jag vet det. Frida fan jag behöver dig nu mer än nånsin jag tror jag aldrig har känt såhära förut! Fan också FAN, det kommer sluta som det gjorde förra gången jag kände såhär Frida jag måste få prata med dig NU! Det är så jävla jobbigt att känna såhära, det känns som om mitt hjärta ska hoppa ut då jag ser honom!

Ni kan gissa och tro hur mycket ni vill, kommer aldrig säga till nån vem det är förutom dom jag litar på mest som alltid funnits dära osv.

Mitt hjärta kommer brista igen Frida, jag känner det på mig. VARFÖR ska jag alltid falla för dom dåliga pojkarna Frida? ;'/
Jag behöver dig nu lika mycket som förra gången jag var såhär

Förlåt för ett cp inlägg som egentligen inte är till er vanliga läsare utan till Frida.

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0