Lördag

Eller igentligen är det Söndag men jaja.

Idag (igår) så blev det segt att komma upp ur sängen, var så jäkla trött asså. Men satte igång TV;n och kollade ett tag, men vid 10 så åt jag och pappa frukost. Sen slöade jag och vid 12 så började jag ficka mig för då skulle pappa på stan.
Vi åkte på nån Zoo affär och köpte en ny hundbädd åt Balto och mat. hehe och brevid dära så finns en fisk affär och där köpte pappa hummer (mumsigt). Japp sen åkte vi på Coop och handlade mat och Aftonbladet och Expressen. Hehe man är ju bara tvungen att köpa dom då det var så jäkla mycket intressant, just nu är det ju jäkligt mycket om Liza Markulnd och boken Gömda och Mia och en massa. Har ju läst boken Gömda och den är sjukt bra så jag är nästan tvungen att hänga med om vad som händer. Då vi kom hem så satte vi in all maten i kylen och frysen och sen gick jag och pappa och Balto en promenad, det var kul, haha var på skutt och hopp humör. Japp men när vi kom hem så började jag och pappa med maten och sånt. Det blev nå kött och potatis och sallad. Fasiken vad gott det var. Sen kollade jag Disneydags haha ja men antagligen kollar man Disneydags, bästa programmet ;) Sen typ titta jag på nån film och vid halv 10 så kollad man ju ANTAGLIGEN " Bruce den allsmäktige" världens bästa och roligaste film. Haha den är bara så bra. Well well den slutade vid halv 12 och nu har jag sett nån konstigt film som gått på 3;an. Hrmm?
Ska snart sova är trött som fasiken! Men innan det så ska jag kolla runt på bloggar och sånt :)

AHHH omg glömde att skriva att TINA har legat på sjukhus idag! Omg hoppas hon mår bra nu. Inte så kul när en nära vän ligger på sjukhuset. Nej Tina ifall du åker till sjukhuset igen så dampar jag på dig, ska fan proppa om godis i munnen på dig på måndag, dumma unge :)<3

Kram på er


Kommentarer
henna

ska du ge henne ännu mera socker ? ;o hon åkte ju in dit pga. för mkt socker/godis .__.

2009-02-15 @ 18:16:53
URL: http://hhennnaa.blogg.se/
tina

HAHAHAHA du är söt du! , Men det var på grund av godiset som ja åkte in på sjukhuset, bara så att du vet... XD



<3

2009-02-15 @ 19:55:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0