Monday

Japp nu är det måndag dags för plugget och på fredag drar jag till stockholm, kanske kommer hem med alla hjärtans presenter åt några små söta barn ? :) Får se hur jag gör, ska i alla fall ge nå fint åt pappa, haha kanske en slips med en pussmun såg att Kenza hade en sån på hennes blogg så kolla in dära ifall ni vill se hur den ser ut.

Yes, dagen började med bild, myspys. Jag har faktiskt blivit ganska bra på bild nu. Rasten spenderade jag med Karro och vi pratade om en massa saker som jag inte brukar prata med nån annan om. Hehe jops. Matte var übertråkit så jag orkade inte göra nånting, men måste göra hemma, tråk tråk tråk.

Sv/eng, skit tråkit, efter det så var jag med Lina Lisa Julia och Mia. Hehe, busig jag är. Well well är ganska sur just nu, inget jag behöver ta upp i bloggen fan asså morr. Yes, efter den hade vi fys/hälsla orkade inte gå så var med en massa folk som var i blåa. Trevligt trevlig, vi fick en massa godis av mias syster TACK :D. Nisse lärde mig att göra nå stjärner med en tändare, svårt att förklara hur man gör men det är rätt coolt haha. På so;n så satt jag och jobbade om Alexander den store fuck det kommer gå skit på onsdag asså. Måste plugga idag och i morgon.

Blev inte att vara med Frida idag för hon har ADHD damp :p<3 Jag älskar dig ändå gumman, haha <3
Får prata med henne i kväll i stället då det ändå är nå fotbollsgrejs i Trångfors. Kommer inte ihåg hur det var :p
Missade den första bussen hem men det kom en extra buss så då åkte jag med den, haha (a)
Nej nu blev jag hungrig, ska nog göra tzatziki macka, MUMS. Haha (a)

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0