onsdag

ASSÅ seriöst jävla dator helvete! ÅHHHHH jag blir så less, vill ha en ny dator nu! Jag får fan damp på min dator!
Åhhh......Eh skit samma.
Well well, jäkligt bra dag om jag får säga det själv. Umgicks med en massa folks, Mia åkte till tandläkaren så jag var med Lisa Elina och Matilda var fan 100 år sedan jag var med dom. Hehe, well vi hade ganska kul och typ gormade en massa. Sen hade vi NO skit tråkigt som vanligt ehh. Och på rasten eller ja den lilla vi hade så var jag med Sara HINK och Kicki och Becka. Men var typ tvungen att gå direkten för vi hade gympa. Var i gymmet hela tiden, tråkigt tråkigt men det fick bli det i alla fall. Sen hade vi SO prov tror det gick ganska bra i alla fall, var så jäkla nervös asså. Vi fick sluta 15 min tidigare så jag gick till medborgarplatsen direkt. Där var Mia så stog och pratade med henne och Julia och lite med Fluff hehe :p
Usch vad dumma Jens och Robin var med Mia, dom tänkte slänga upp henne på buss hållplatsens tak. Och då Mia höll på att låssas bråka med Jens så var jag fan tvungen att hålla i henne så hon inte skulle ramla, hehe. Ehh men efter ett tag kom bussen. Det var smockfullt. Omg måste börja ta den tidiga bussen men då får man knappt träffa nå snällt folk (a)

Japp men nu ska jag äta kan blogga i kväll (a)

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0