orka plugga

Asså igentligen skulle jag sitta och plugga nu men smart som man är så glömmer man ju alla läxsaker -.-'
Hej jag är smart, har sett sex and the city och snart kommer mammas pojkvän och Emelie min plast syster.
Så det blir vell att umgås med dom, ska kolla ett till sex and the city avsnitt innan jag går och lägger mig.
Hehe, asså serriöst klockan är fan snart 5 i 11 på kvällen och jag är trött, vad fan gör jag uppe då ? Okej hrm 1, jag ORKAR/IDS inte gå och borsta tänderna och ta bort sminket. 2, jag är trött. 3, jag ids inte. 4, måste gå  nu -.-'
Jag är konstig ibland, haha ofta man sitter kvar vid datorn då man är trött ? :p Hahah ;p

Jag har inget att skriva just nu kanske ska skriva som Kenza ?

''God natt nu går jag och lägger mig har varit på blogg fest hela kvällen bilder kommer imorgon! puss på er mina fina fina läsare <3'' 
 
Haha eller nått sånt :p
Ja men god natt nu ska jag sova <3

cecilia

hahha asså sååååå söt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0