ProViva Female

Ja som jag skrivit i förra inlägget så har jag köpta ProViva Female Mango (finns i flera smaker) nu är den snart slut och ja vad ska man säga om den?

I början så är det en smak av Mango men sen känner man den bittra smaken av Järn, inte så gott men d tar man några fler och efter en stund så känner man ingen smak av det,

Från ProVivas sida om ProViva Female

Ny forskning har visat att ProViva-bakterien Lp299v hjälper kroppen att öka upptaget av järn med ca 50%. Därför har vi tagit fram ProViva Female som har en sammansättning som är särskilt lämplig för kvinnor i fertil ålder - då behovet av järn är som störst.
Tillskott av järn gör att bakteriens nyupptäckta förmåga utnyttjas direkt. Dessutom innehåller drycken extra vitamin C som förbättrar järnupptaget ytterligare samt B-vitaminet folsyra.

När vi kvinnor/tjejer har mens så tappar vi en massa Järn i kroppen/blodet, så jag tänkte att man kanske ska prova denna OTRLIGA dryck, haha. Ifall ni har lust så kan ni gå in på deras hemsida där finns det ett test där man kan kolla ifal man behöver dricka ProViva Female, jag behver inte göra det igentligen men jaja. http://www.provivafemale.com/.
Nästa gång ska jag köpa ProViva Female med Jordgubb, haha.

Nej nu ska jag börja fixa mig har ju tagit på mig mjukiskläder och i sånt kan mn ju inte åka till Globen i eller vad tycker ni?

ceciliaaaa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0