Tisdag

Asså fan, den hära dagen hände det så jäkla mycket. Fick veta alldeles för mycket idag.
Hrmm vi ska inte gå in på detaljer och jag sak inte berätta nånting men nej det går inte att släppa men jag kan inte säga.

Yes, på morgonen så gick jag och provade skridskor till gympan fanns inga skridskor som jag kunde ha, så var med Lina och Tina i blåa. Sen typ damp damp damp damp damp. TINA serriöst jävla skit lärare! Cp;t ringde ju hem och dampade lös -.-' Morrr, well well typ lite damp, snackade en massa med Amanda, det var JÄVLIGT mycket OMG!! MEN OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!  :O :O :O :O :O :O
Japp men kanske bra dag i alla fall. Vi fick kakor som vi ska sälja som kostar 50 :- st, så köp av mig?
Yes, fick lite damp på slutet av dagen, asså åhhhhhhh!!!!! XD
ursäkta mitt lilla damp inlägg! XD

hdsgfkahshf sbgakeg q nuivtgjkfrgrbjre bnj re jrgjknmjb mn dfjnkgreuhrgeiheryjkhtnm bfdbmknfdbdfhjnhhfdjklrdhjhrhbnahrdhjrhjhjtrhjjkrgjh,  rgkrhrh ej hj hkh jyjtnhdbmfdjbsfgjhrguhrehjerhjrebnrgbnfbnbfnfg snhjrjk ryyuuhrjkhrsgjbfgsbnfbnbfgdhjrhöjtrhjfhdjkhdfgjhdf.kj-lfdhnhlkafdn-kadfhkjathjkaetiäkatehjaethknhzdnbnkgtjhitjtahjsthnmbfdmn zmkmwakjarkjlöaerkjarkjrykjyqjkyqjhqjöpriiåwgEKJwfejnfgjkgrjrgjhrghjrghjrgiorguiriuryihiryyhhjr re nyu rer u iryhjrghu t jhutw b,tewhjrtbhuht j gr gf rg hte wjuhtewut4wuirthjlt4bh  rthrhjrjkliu4u4yui648956okr3opqepoqelkdslmkdgkngd  itu tewr jhhesffehlhirqehioerq ilhu tuiwtegrWUÖRGJWRÖHTYUP OIRY H5U TIY4YH UUUTGFVGEJFBHJRKG53Y T FHD HD  J IL FHD N  FA J JTJKFGIJRJIMJV MJKVKJFKLDLÖDSLÖDFKJJHUGHJNM  FVGJKFI NMUIVC  VCJK NMIU  FGIKJUIOGFKJGTRUIFDS  ,MKJ VCM,GFNMIGFKLTGFNMJK VBKLTGJKDFS  IKRTM VCKJOFD  OIGFLKTGJKFLLKJK....

¨

jAAA HAHHA det hära vara allt jag kunde berätta.

Well well, får lite damp då 2 st ''TÖNTAR'' i min klass ringer på min dörr (och vet att jag bor dära) och barar skratta som cp ungar och bah hej vill ni köpa kakor. Jag beh ehh nej? och smällde igen dörren. Asså serriöst damp?
Jaa, men skit samma, det blev fisk och potatis till middag, jäkligt gott asså.
Esch nu IDS jag inte blogga nå mera just nu det var tråkit xD

cecilia


sånna hära och mammas chokladbollar och morfars kexchoklad, och lillebrors kåla =p köp av mig?


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0