5 Januari

Vaknde faktiskt vid 12 idag, ahha duktigt av mig, men i morgon ska jag vakna vid 8 eller 9. Kommer ligga död dära i sängen då jag vaknar. Aldrig att jag kommer orka upp vid 8 eller 9 i morgon. Men måste värkligen vänja mig vid att gå upp tidigt nu när skolan börjar snart. Om jag säger så längtar jag inte speciellt mycket. Det ända jag saknar är att alltid vara med en massa kompisar och nu på jullovet har jag varit sjukt trött och sovit halva dagarna och då har jag inte idids att ringa nån. Öhh haha om kusin hade varit hemme så hade jag nog varit uppe vid 11 och sen varit med henne. Haha sitter och smsar med henne.

Jag
// När kmr du hem från Pajala ? //

Kusin
// vet it //

Jag
// Ok //

Kusin
// Aa nu är vi i nån stuga och äldar. Har kört skoter hit (a) //

Jag
//Haha okej, kom hem jag har tråkit ! (a) //

Kusin
// Inte jag hahah ;b //

Jag
// men jag. Men nu har du tråkit kom hem (a) ;b //

Ja hej jag kan vara lite sär, men vad fan. Jag vill att hon ska komma hem jag har ju knappt varit med henne ! Buhu.
fast för den delen har jag ju knappt varit med någon under jullovet. Haha bara för att jag inte IDS ringa nån. Och sen då jag vaknat hufsat tidigt så har jag ju faktiskt varit med mina låssas/plast syskon. Och det är ju inte så ofta jag är med dom så då har jag inte heller ringt nån. Ehh ja jag vet intresse smurfarna hoppar 28 meter upp i luften (a)

Men i dag ska jag i alla fall basta hade jag tänkt. Haha och så lägga en ansiktsmask, och bara slappna av.
Haha mammas pojkvän) har laddat hem alla avsnitt och sesonger av Viva La Bam åt mig så antar att jag kommer tjata på mamma så att hon åker och hämtar dom eller nått. Haha och sen så LÄNGTAR jag till min kära moster har sett klart alla Sex And The City avsnitten för då ska jag ha dom.
Men ska i alla fall gå och slå igång bastun och så medans ska jag se en film ahhhhh !! Kom på att jag har en Tokio Hotel film på datorn som jag inte sett på EVIGHETER !! ;o
Men nu måste jag gå och slå igång bastun hör av mig senare.



Kommentarer
tina

www.photofunia.com

2009-01-05 @ 20:48:41
URL: http://uddamaludda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0