9 Januari

Hello all my darlings, vaknade vid halv 7 och nu är jag klar 10 min över 10 *stolt* haha. Idag är det bara en massa lugna lektioner. Musik på morgonen i alla fall. Och sen är det typ ehhh ¨åntin lunch NO |rast med FRIDOLF!!!!!!| svenska och sen vid 10 i två slutar jag och det vet jag fan inte vad jag ska göra.

I natt så fick jag sova från 12-1 nångång och var ganska utvilad då jag vaknade. Det går ju ganska bra även fast jag gått och lagt mig vid 3-4 på jullovet. Nu ska jag käka lite frulle. Fil och knäckebröd. Haha mumsigt fan.
Måste gå och lägga på ett till lager maskara för den jag har är SÄMST ! Måste köpa en ny snart. Och måste köpa en  ny ögonfransböjare bläääää mascaran är SÄMST och ögonfransböjarnen också ! Åhhh fuck också.
Hör av mig då jag kommer hem från skolan/stan osv. 

cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0