and now it is FRIEDAY :D

Innan jag bloggar ordentligt, nej jag tror inte BLINT på allt som står i en roman? Men jag tror på en sann historia?
Och sen läser jag inte romaner har försökt att läsa 3 st men har slutat att läsa dom efter 3 min typ.

Hell yeah, nu är det Fredag ! Gahh skönt med lite ledighet, men min söndag blir att NEEEEEEEEEEEEEEEJJ min måndag!! Blir toll att plugga eller njaa jag kan ju plugga i helgen. Ja jag tar det i helgen, haha blev lite sur nu.
Har varit med lite olika folk Henna, Tina, och Lina såklart men sen har jag faktiskt varit med SaraF och Becka idag ett tag. Jag och Sara bytta våra höger skor och så gick jag med hennes höger sko och hon med min, vi gick så ett bra tag men jag fick ont i min höger fot för hon har 37½ och jag har 38, så den var ganska liten. Var med henne och Becka ända tills jag hade lektion då sprang jag in i blåa för att prata med Tina och Henna i 2 min men Hennes stängde in mig och Tina på toan i ca 3 min och sen SPRANG JAG SKIT FORT till sal 24. Efter skolan sprang jag Frida Mia och MAdde in på Kicks för att jag skulle köpa hårfärg. Men Mia och Frida drog efter 3 min för dom skulle till Erikslund så¨jag köpte hårfärg med Madde och jag köpte en ny parfym också!!!!! Jag köpte faktiskt Christina Aguilera nya parfym inspired. Fast FASIKEN vad liten den var, och DYR för att vara så liten! Haha men det är ju inte liksom mina pengar och jag är i STORT behov att ha en ny. Haha ja nu har jag bara 125 kr kvar på kortet. Yey då kan jag KANSKE köpa en till en som luktar vanilj, KANSKE att man får 25 kr av mamma då :)
Ja men min kväll ser ut så att jag ska färga håret får hoppas att det blir bra nu visar sen i kväll hur det blev :)
OMG mina låssas/plast syskon ringde mig nyss, så söta asså. Dom bah kan inte du komma till oss ? Neeej vi ska till farmora och farfar! Men kan inte du och din mamma komma i morgon till oss ? Nåå dom är sötast <33 ÄLskar dom så grymt mycket asså. Saknar dom så sjukt mycket asså ;)<3

cecilia



¨



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0