blåa knän

Ehhh jag kollade mina knä nyss för det gjorde SJUKT ont i dom. Gissa vad jag såg, dom var ALLDELES BLÅA ! Helt sjukt ju såg ut som om nån hade slagit på mina knän fast ingen gjort det. Men det gör sjukt ont måste nog ta lite flytande tigerbalsam/jenka och smörja in knäna. MÅste nog lägga ett förband om dom också.
Jaja det fixar sig tror jag.

Har precis kommit hem från Erikslund med Frida, Mia, Rickard och Joel.
Trevlig trevlig. Fast vi var mest hos Joel och bara dampade lös. Hände inte så mycket men fick ju umgtås med mina två små bebisar Totte (mia) och Fridolf (Frida) haha. Söta smeknamn jag ger dom.
Ja ja, vi gick till ica och det var SJUKT kallt. Blää asså. Men skit samma.
Ska snart käka lite middag. Blir pommes och fläskkarre och en massa sallad. MUMS.
Ska be mamma att vi ska åka och hyra en film, eller nånting sånt. Haha.
Vi får se vad som händer ikväll lixom för jag KANSKE ska vara med Totte och Fridolf.

Byebye nu ska jag käka mat.
cecilia ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0