God Natt

Nu ska jag dricka te till min hals och lyssna på min CD-bok och sen sova.
Inte hänt så mycket idag men skit samma, haha. Skola i morgon i alla fall, måste fixa ledighets ansökan och sånt i morgon. Men ja god natt på er då.
cecilia

det är mycket snack om ''RIKTIGA KVINNER'' vem tycker ni är en riktig kvinna ?
Dom hade nyss i Debatt om det hära.


Keira med sin naturliga smalhet, liten rumpa, små bröst.
En benget kallas dom i ''Debatt''

Eller Tyra Banks med stora bröst, rumpa. En sån man kallar riktig kvinna
i alla fall i Debatt.
Nå vad tycker ni ? Jag tycker då båda är ''RIKTIGA KVINNER''. Sjukt med allt det hära vikt och ''riktighets'' pratet. ;s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0