Everything I'm Not.......

Haha inte speciellt blond i alla fall. Haha asså jag har fortfarande inte vant mig vid det SVARTA håret.
Haha okej jag har gått runt i svarta kläder hela dagen, har sett lite speciellt ut, får ta och börja använda lite GLADARE färger, haha men fan det ser helt miffo ut med hela mig svart. Men det blir till att shoppa nån dag. Kanske nån ny huvtröja eller så. Har lurat mamma idag igen, sa att jag inte ville ha svart hår och att jag ville vara blond igen. Ganska kul faktiskt att lura mamma. Ja men nu ska jag i alla fall tråka lös framför datorn ett tag, chatta med lite roligt folk lyssna på en massa bögig musik och bara chilla.

ha en bra lördags kväll
cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0