God Natt

Okej okej klockan är bara 8 men jag ORKAR inte blogga sen i kväll så det hära blir sissta inlägget för idag.

Har precis kommit hem från träningen. Rätt jobbigt då man legat hela jullovet och slappat.
Haha men det var jätte kul så glömde bort att det var ganska jobbigt och sen var jag inte ensamm om att tycka att det var jobbigt alla lät som elefanter då dom andas och överdrivet jag vet men det var den bästa förklarigen så att alla fattar.
Ja ja i morgon så ska jag faktiskt INTE sola för det har börjat klia på min mage och det betyder att jag bränt mig. Så inge solande imorgon. Men nästa gång jag ska sola så är det bara att smörja in sig i solkräm i alla fall på kinder och mage där jag LÄTT bränner mig i solariet.

Ska gå och duscha och sen se film, AHHH JAG HAR ONT I HUVUDET IGEN !!!

ceciliaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0