god natt

nu ska jag fixa det sissta i packnigen och sen sova :)

Åh måste berätta om min söta låssas lille bror :-*
Han är rätt busig och svamlig ibland, och på lektionerna brukar han bli rastlös och helt plötsligt så kan han vara i ett annat klassrum och busa med dom andra barnen eller så springer han ut på skolgården och springer några varv och sen kommer han in igen eller börja babbla typ en massa. Men den hära gången hade han *PANG* bara försvunnit och en lärare hade letat han jätte länge, men sen då den dära läraren hade kommit tillbax så satt min låssas lille bror på sin plats. Och han hade ju fattat att han de gjort fel så han hade tagit flytttejp (en brun tejp som inte är farlig för huden) och tagit en STOR remsa och satt över munnen så han inte skulle kunnde prata och så hade han tejpat ihop benen så han inte skulle kunne springa iväg. Och så satt han dära och lyssnade på läraren och skrev ner allt. Haha fan kärlek till honom, fasiken vad gulligt asså, jag tror jag dör :)<3

Haha serriöst han är fan underbar min låssas lille bror <3

Nej men nu måste jag gå ska kolla lite i några bloggar och sen sova, god natt :)

cecilia




NÅGRA BIDLER FRÅN IDAG


idag då jag och emelie var på promenad :p HAHA JAG ÄR STARK :D

söta Tina i sina glasögon, alla som inte tycker hon är söt i dom är fan dum i huvudet ! ;s

emelie <3

GOD NATT :D


Kommentarer
tina

AAAAAH NEJ JAG SER UT SOM SOFIAS MORMOR OCH JAG PUTAR JU MED TÄNDERNA HERREGUUUD ! :O OCH MITT HÅR ! JÄvLA TROLL !

2009-01-31 @ 22:31:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0