God Natt

Heyy har suttit ett tag på http://www.photofunia.com/ och gjort en MASSA bilder. Kan lägga upp några nu.
Blev ju en del så klart på mig och Balto, diss mig men titta på min sötnos älskar han grymt mycket asså <3
Min dag ser ut i morgon att jag faktiskt ska baka sconse *stolt* ska ställa väkar klockan på 8 eller halv 9 och sen gå upp och baka. Sen efter att jag bakat ska jag basta och göra mig fin fin inför skoldagen dagen där på. Längtar inte speciellt mycket bara efter alla kompisar osv. Men ska i alla fall fixa tex mina naglar för nagelacket är borta på nästan alla fingrar och det är ju inte speciellt fin om jag får säga det själv. Så ska ju fixa det, ska sitta LÄNGE inne i bastun den hära gången för i går satt jag inte nå länge för kände mig så stressad av att vi hade gäster. Men i morgon ska jag i alla fall sitta LÄNGE. Jaja så ser min dag ut i alla fall just nu.
Ska kolla film på datorn vet inte riktigt villken det blir men antagligen typ Mean Girls eller nån anna gammla film som man sett 100 gånger utan att ha tröttnat på.

Bloggar i morgon sov gott ;D

cecilia

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0