Hell yeah girl

Halv 1 och jag vill se film, antar jag ser en innan jag går och sover. Får nog bli Lemony snicker. Har inte sett den på 100 år. En sak jag kommer göra i morgon i alla fall är att uppdatera mitt 2008 i bilder och ord lite tydligare. Den jag gjorde innan var ju inte speciellt kul att läsa. Bara en massa bilder ?
Har suttit ett tag och försökt göra en header, ahhh nån som kan beskriva ENKELT hur man gör för att fixa en header ?
Skulle bli überglad då. Snälla vill inte ha den jag har nu VÄRSTA tråkig ju ! Vill ha en mera personlig header.
Men bra som man är så kan man inte få in den headern man gjort in på bloggen. Blir galen ju !
Måste anlita nån som kan fixa min blogg haha cecilias-egna-blogg-fixar det låter vell bra ?
Haha, visst visst. Men ifall det är nån som läser min blogg(okej okej mellan 45 och 60 besökare per dag) som är SJUKT bra på att fixa bloggar, kan inte den personen skriva en komentar som är LÄTTLÄST och som en som är 3 år skulle kunna förstå, kan inte den personen beskriva dära hur man fixar bloggen, tex bakrunden färgen på bloggen osv.
Skulle bli så himmla glad då för jag vet inte ett smack om hur man gör det. Haha men nu måste jag gå ifall jag inte ska sova till halv 2 i imorgon också. Sov gott och SNÄLLA NÅGON kan vell göra en änkel beskrivnig på hur man fixar sin blogg ?

god natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0