host host HOST

Hostar bara lite ibland nu, har drukit te nu och kollat på ''En Ö i havet'' ni vet tv serien om Andra Världskriget ? Om dom två systrarna Steffi och Nelli, eh förra året så hitta jag och mamma den på nån hemsida och då var vi tvungen att köpa den bara för att den är så bra. Men nu har jag sett den så många gånger att jag brukar veta vad dom ska göra eller säga. Haha kan faktsikt endel repliker. Haha jag vet jag är lite speciell.

Inlägget ovanför om ''fjortisspråket'' kommer jag vell få en massa komentarer på eller blikar på skolan. HAHA, men jag får tycka vad jag vill och jag tycker det är JÄTTE jobbigt då man skriver typ emorn och sånt dära larv.
Hehe, men ja ja skit samma orkar inte bry mig om vad folkt ycker om den saken.

Ja nu hade jag tänk tråka lös framför datorn kanske kolla ifall det finns nå roligt att sitta och läsa ?
Vi får vell se, men fan vad jag längtar till sommaren. Varm och skönt ut, inte så jävla kallt som det är nu. Alltid sol.
Myspys med vännerna, grillkvällar osv. LÄNGTAR värkligen till SOMMAREN :)
Men synd nog är det LÅNGT kvar till sommaren. Får göra det bästa av vintern.

Haha sitter och pratar med Henna, haha båda trodde att den andra var på skolan och hade börjat sy på sin tröja för vi går ju likadana. Och så var båda hemma och var sjuk xD
Nu har mitt te tagit slut dags att göra nytt te. Haha knarka te. MUMS! Ja men hör av mig senare hejdåå <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0