myspys

Ehhh den enda beskrivnigen av min dag, haha kul. ehh nej ?

Jaja har smsat med en massa trevlig folk och så, kollat film kommer inte ihåg vad den heter men tror den heter Misa Mi men är inte säker. Har precis sett Bring it on: All or nothing haha gillar värkligen dom filmerna. Ska gå ner och kolla ifall det finns nått att se. Haha i kväll är det i alla fall Viva La Bam och det ska man ju ANTAGLIGEN se. Haha får lite damp på MTV för att dom visar en massa som man totalt skiter i. Det är ju inge musik grejs längre. Dom kan vell flytta typ Pimp my ride, My super sweet 16, och Celebrity rehab, Viva La Bam och Life of Ryan  till en annan kanal för inget av det har med musik att göra ? Jag menar MTV står ju för MUSIC TV = MUSIK TV och vad jag anser så har inget av dom program med musik att göra. Eh skit samma inte min sak att sitta här och bli irriterad över det. Men ni måste hålla med om att MTV har blivit sämmre och sämmre, jag menar antigen är det en massa reklam halva dagen eller nått jävla program som ingen orkar se. MTV håller på att bli BLÄÄÄÄ.

cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0