Onsdag !

Först vill jag bara säga att varför jag inte kunde blogga i går var för att mitt internet var dött. Det ville inte funka så fick lite smått damp då jag sprang upp och ner och försökte få igång interner! Morr på Internet, men nu funkar det fin fint :)

yesss, vaknade vid 7 idag, gick upp och fixade mig och hann fan kolla 1 avsnitt av Sex And The City på morgonen innan jag drog till skolan, skolan sög på morgonen men blev ganska bra då vi hade sv/eng, var med Julia och Mia på rasten efter det, vi gick iväg till korpen och träffade Frida, och två små pojkar, haha. Julia skulle snacka med nån och bla bla bla.
Vi gick till KB och Mia köpte en massa godis, snål du är Mia som inte ger mig ett tuggummi :p<3
Ja men jag hade inte ätit nå lunch men Elin följde mig och satt och pratade med mig medans ajg åt. TACK :D
Sen vare en MASSA lektioner, eller nja 2-3 ? Men det orkar jag FAN inte blogga om. Hehe, ja men efter att skolan slutade så SPRANG jag och Lina in till stan och hoppade på bussen, HAHA. Vi såg helt dumma ut, men fan orka missa bussen och jag måste fixa en massa i kväll, vet inte ifall jag orkar göra läxan kan berätta nå som jag redan vet SMART jag vet, ahhahaha xD Jag är hyper, måste få glass, vill ha glass, vill ha puss, vill ha kram. Ehhh okej jag är SÄR :D
Men gud jag är hyper, måste få skriva av mig om ingenting, mohohah, yes men fan jag åt köttsoppa till middag MUMS :)
Men nu SKA jag paka annars kommer jag ALDRIG blir färdig, med alla grejer jag ska göra, damp damp damp :p

Men bloggar KANSKE senare i kväll <3
cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0