plugga plugga plugga

Efter som att jag varit sjuk hela förra veckan så fick jag engelska läxan IDAG och den ska ju vara inne i morgon och med den hära uppgiften skulle jag GÄRNA ha på mig till på torsdag minst. För det är sånt hära nu och då bla bla bla bla. Och det suger jag verkligen på. Hrm, ja men nu har mamma hitta en engelska grammatik bok som jag ska använda, så det är bara att gå tillbaka till old school nu och läsa i böker. Haha men ja i kväll så ska jag kolla Sex And The City och Lipstick Ljungel och PLUGGA och läsa. Yes jag vet mycket att göra men jag IDS faktiskt inte göra nånting annat idag.
Föresten 3 DAGAR kvar innan jag åker till stockholm, OMG vad jag längtar! Måste värkligen shoppa dära, behöver en MASSA nya kläder, haha nice att mamma får lön i morgon då kommer jag vell få med mig lite CASH, mohaha.
Ja men serriöst måste ta med mig ALLA mina present kort och SHOPPA.
Ska nog baka lite i kväll också :D
Yes men nu tillbax till engelska läxan, bloggar KANSKE i kväll i fall jag IDS! :p

cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0