snart klar :)

SNart klar med mitt rum, nu ska bara mamma och jag bara in soffan och fixa till lite hära inne.
Men får fixa det som går, är trött på hur mitt rum såg ut innan jag började att städa, så jag bestämmde nyss att vi skulle bära in soffan som står utanför mitt rum. Ja och sen ska jag leta fram en matta :)

Har precis ätit mat, Mexicana soppa med en MASSA spaghettie, hehe det var faktiskt jag som gjorde maten och den blev jätte god. Eller ja så god som mexicanasoppa kan bli. Haha min mammas humor är fan sämst men ibland  MÅSTE man skratta åt henne. Hehe kärlek till mamma <3 Tex nyss så prata hon värsta stört med mig som om jag var typ trög eller nått sånt. haha älskar dig mamma :D<3
Men nu ska jag gå och leta reda på en matta kan ta några bilder på hur det blev sen då jag är klar ;)

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0