sola

Hej nu har jag kommit hem från skolan eller asså det var ju ett tag sen men jag har varit så SJUKT trött sen jag kom hem så har inte idits gå och blogga. Jaja då man kom till skolan blev det en massa kram kalas. Trevligt trevligt att träffa alla glada männsikor igen efter jullovet. Tror jag varit som en igel på Henna, Tina & Emelie idag. Ifall dom har varit borta en sekund blev jag überlessen fan. Haha, jag vet hej kom och hjälp mig. Lektionerna var vell ganska chill och i morgon så har vi ganska lugna också och sen är det HELG. Haha fasiken vad jag ska sova då. Ska bara tillägga att jag somnade efter att jag ätit och sov tills klockan blev halv 8 på kvällen.


Jaja ska gå och tvätta bort sminket och sen ska jag och mamma åka och sola. Yey har kännt mig JÄVLIGT blek nu för tiden. Haha (a)

ha en fortsatt bra kväll.


Bloggar KANSKE i kväll ifall jag IDS annars bloggar jag i morgon :)

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0