Söndag

Hell yeah i dag är det söndag och det brukar betyda plugga eller vara med Frida eller bara vara hos nån eller vara med nån men inget av det blir idag, *snyft snyft*, kommer nog överleva men fasiken vad jag är tråkig nu förtiden.
Måste hitta nånting att göra idag, men antar att det inte blir så för har ju sovit till halv 2 idag också. Kommer aldrig kunna komma upp på torsdag morgonen och åka till skolan. Aldrig att jag kommer orka det, men vad fan haha det fixar sig nog antar jag.

Haha trevlig med en massa komentarer, har fått ganska många nu för tiden, nicet.

Men ska i alla fall se film och sen får vi se vad jag hittar på för nått.

cecilia


Kommentarer
Paulina

Ha ett jättebra 2oo9

2009-01-04 @ 18:36:16
URL: http://paoulina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0